Blog

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن هستم فردا روز خوبی برای ما خواهد بود.

اشکش: فردا روز خوبی برای نفت مسجدسلیمان است

به گزارش جودو وازا از مسجدسلیمان، ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در نشست پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی فردا یکی از بازی‌های حساس این هفته است که در بالا و پایین جدول لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد.

وی افزود: ما به خوبی کار و تمرین کرده ایم و امیدواریم در برابر تیم خوب سپاهان اصفهان بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانیم که در بازی فردا هواداران ما ورزشگاه را خالی نمی‌گذارند و به یاری تیم خودشان می‌آیند.

اشکش عنوان کرد: با تلاش مدیریت باشگاه پیش از بازی به بازیکنان روحیه داده شد و درصدی از قرداد آن‌ها پرداخت شد. در چند وقت گذشته حمایت‌های خوبی از باشگاه انجام شده است.

وی اضافه کرد: ما همه در کنار هم برای نام مسجدسلیمان می‌جنگیم وامیدوارم روند تیم ما به شکلی باشد تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: شرایط جدول به شکلی است که ما باید با تمام وجود بجنگیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

اشکش در پایان گفت: امیدواریم شرایط فنی بازی را جوری رقم بزنیم تا آن چیزی که بخواهیم رقم بخورد. مطمئن هستم فردا روز خوبی برای ما خواهد بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید